mrz doubeh
Alamak! Patut ke aq jawab soklan-soklan ni? Oh! Tapi takpelah. Dah alang-alang tengah on9 layanZ jer.

7 CIRI WANITA / LELAKI IDAMAN ANDA


Lelaki idaman aQ?

1. bermisai..haha
2. gentleman, sporting n garang
3. banyak bercakap coz aq x banyak cakap..terbalik ngan lina lak
4. x sombong tapi kena ego skit. Pelik tul aq ni!
5. sedap mata memandang
6. jaga solat
7. tak kisah lah apa-apa pun..asal leh digelar lelaki idaman aq!

7 ORANG YANG ANDA PERNAH MINATI SEPANJANG HIDUP

Alamak! Tak jawab ni xpe tak? Oh

1. Mama n baba..selamanya
2. Mal..emm
3. Dato’ Siti Nurhaliza
4. Farid Kamil..sampai sekarang
5. Ntah n
6. Ntah
7. Tunggu n lihat sape yang aq minat..mmm

7 PERASAAN SEKIRANYA KELUAR DENGAN ORANG YANG ANDA MINATI

1. perasaan nak makan aiskrim..hehe
2. mestilah suka giler
3. enjoy bih
4. malu-malu kambing even nak kuar ngan baba aq coz nak pau duit beliau..ngee
5. ...tengok keadaan
6. excited tahap the hulk..aish..yeke?..ya kot!
7. aQ pun tak tau camne perasaan aq. Kalo kuar so kuar jelah. Bukan tak da perasaan tapi aq rasa aq camtu kot..hehe

7 TEMPAT YANG ANDA INGIN LAWATI BERSAMA PASANGAN ANDA

Bergantung pada situasi dan keadaan.

1. Mekah..insyaallah
2. Paris
3. Pantai
4. Air terjun
5. Shopping mall..kui3
6. Umah parents aq n mertua aq..eh?
7. Tak kisah lah g mana-mana pun asal bersama...chewah!

7 BARANGAN YANG AKAN DIHADIAHKAN KEPADA PASANGAN

Alamak! Hadiah? Kalo aq memang tak bagi apa-apa pun tapi kalo nak bagi gak aq bagi...

1. baju
2. kasut
3. keropok
4. coklat
5. apa yang aq rasa nak bagi as hadiah aq bagilah..suka suki ati aq..nak tak nak dia kena terima!
6. ntahlah...aq pun tak tau nak bagi pe..laki ni complicated skit!
7. ciuman seorang isteri kalo dah kawen lah..haha..gatai!

7 TAJUK LAGU YANG AKAN ANDA NYANYI KEPADA PASANGAN ANDA


1. bisakah!..my fav
2. takkan ada cinta yang lain!
3. apa-apa lagu sentimental
4. ...
5. ...
6. ...
7. ...
8. ...

7 RAKAN YANG AKAN ANDA TAG

1. p3 diana
2. pingu
3. lin
4. misha
5. umai
6. murni
7. sape2 yang nak jawab..oh!

Ntahlah. Aq main taip je apa yang aq nak taip. Hoho~
mrz doubeh
Aq suka cite We Got Married!

Aq suka giler Alex.

Romantik giler...

Hansome...

Gentleman...

Jatuh cinta tengok dia...

Memang romanik abis. Rasa nak kawen ngan dia lak.

Oh! Lalala~