mrz doubeh
Petang tadi aq ajak dayah teman aq dating. Fuh sangat letih giler. Ada dating jalan kaki je? Aish! Sangat lenguh kakiku. Oh! Dah balik, kitorang rest dulu kat bilik. Aq meneruskan graf yang tak siap g. Pastu malam lak aq n dayah kuar g. Kali ni berdua dan bukan bertiga. Haha. Kitorang makan kat satu kedai ni. Kononnya char kuey teow situ sedap. Bila dah sampai situ kitorang pilih tempat duduk. Tak strategi r. Banyak orang lalu lalang. Menyampah aq. Kitorang pesan char kuey teow. Boleh lak orang tu kata tak ada coz ingredients nak buat benda alah tu abis. Apakah! Takkan kitorang nak belah dari kedai tu lak coz makanan yang kami nak makan xda. Nak tak nak aq n dayah pesan lah apa yang leh makan. Pakcik-pakcik kat situ pun aq rasa cam x betui je. Dayah sorang je tau apa yang berlaku sepanjang kitorang makan kat situ. Aq rasa cam ada cctv je keliling kedai tu. Aish! Serius memang tak sedap langsung. Arghhh! Abis duet aq!