~
mrz doubeh

Demam selsema lak aq time2 exam ni. Baca astronom buat aq blur semacam. Cam nak makan panadol ngan coke je. Tapi takut jadi bengong lak. Semalam seharian aq date ngan lina dalam lib. Hehe. Lama giler tak jejak kaki kat lib. Nampak sangat bukan kaki baca buku. Then g makan kat tekun. Codapnye. Lepas abis exam 27hb ni aq nak cabut balik jb. Rindu nak jumpa kakna aq. Dia nak lahir baby insyaallah bulan 5 ni. Jadi mak lang lah aq tak lama g. Ekeke. Bestnye dapat anak sedara. 1st tyme dalam hidup. Aq pun dah rancang nak beli macam-macam kat baby. Rindu sangat2 nak balik umah. Jeles ngan orang2 yang dok semenanjung ni. Oh! Dulu tiap2 minggu balik umah. Sekarang jangan harap nak jejak kaki kat umah. Kan best kalo tiket flight ari2 free. Leh balik ujung minggu. Oh! Aduiyai. Emm…ok sambung study…

P/s: Ketagih panadol lh…oh!