mrz doubeh


Sepanjang aq menganggur ni, aq just lepak2 dalam umah je n naikkan bil elektrik ja. Tak borink rupanye dok umah. Tapi kadang2 bila dah xda pe2 nak buat borinklah skit. Kat umah just da aq n mama aq je. Baba g keje n adik g skolah. Ishk3 dapat aq bayangkan camne mama aq dok sorang2 kat umah. Ngeee…

Aq xdalah dok goyang kaki ja kat umah. Aq buat gak keje. Semalam sapu sampah, mop lantai n macam2 g. Nak harapkan adik aq confirm xda pe2 perubahan. Semalam dia makan pun bukan basuh pinggan. Ayooo...Aq da chat ngan beberapa kawan aq. Taklah beberapa just 2 orang je. Hoho. Diorang cakap ko dah keje? Mestilah lum. Member2 aq pun sama geng ngan aq. Tanam anggur kat belakang umah. :P Ko buat pe kat umah? Tolong mak ko masak x? Hehe…aq jawab tolong tengok! Mana taknye, aq asyik dok on9 je. Merata corok aq g mesti bawa laptop. Hoho. Takdalah sampai x tolong langsung. Aq tolong buat kuih, bancuh air, kemas meja n hidang jelah. Then basuh pinggan. Buat gak keje tue.


laptop...tanpamu...sob3


Kat sini imsak kul 5.10 n waktu berbuka 6.45. Sok awal skit berbanding kat semenanjung. Kalo kat jb 7.15 n kat penang 7.30 kot! X sabonye nak tunggu buka posa. Haha teruknye aq! Jap g kul 2.30 adik aq baliklah. Mulalah dia paksa aq ajar dia. Add math?...Oh no! Banyak yang aq lupa tapi setakat ni aq ngajar dia bolehlah pakai logic! Huah ha3. Adik aq tahun ni ambik spm. Yang peliknye sekolah sini semua sangat lambat. Kalo kat semenanjung dah bis buat trial. Tapi sekolah sini pas raya baru nak buat trial. Ishk3. Kepelikkan tul!


Sekarang aq nak sambungtengok JJCM. Terliur tengok tyme2 posa nie. Layanz~