mrz doubeh

Ekekeke...
Member2 aq dah rindu kat aq...
Sabo ye Wani, Nurul, Seri n bla2...trlupa nama lak...heee
Baru balik bape ari dah dgr cite antu...
Macam2....
Apakah!
Ahad ni cheq sampai umah...
Cam nak postpone 2 mnggu g...
Tp tengok r camne...
Seronok kat umah sndri...makan besar...ayam, daging, seafood, sayur...
Errr..SAYUR?...aq x makan sayur...
Tp aq ku pkrtikkn makan sayur...t kena perli ngn housemate lak...aish!..
Napelah perlu makan sayur...huhu....
Jom makan lolipop...
Oh!
:)
mrz doubeh
Penin...
Sepanjang ari tengok disney channel...
Letih nak qadar tgk tv...
Tapi akan ku perjuangkan....
Nak mengumukkan badan disamping menimba ilmu kartun2 kat tv...
Jom layanZ....


mrz doubeh

Enak sekali berada diumah....
Semalam mama masak bihun sup..
Rini baba lak masak nasi briyani...
Nyummy3...
Gumukz lah aq pas ni...
Sekarang ni on9 jelah...
Ngah tggu si nurul yg kononnya melekat kat laptop 24hours tp xmuncul2 pun..
Buat penat aq tggu je...
Mesti ngah buat repot tuk Mr Li tu..
Hahaha...
mrz doubeh
Wuhuu...

Alhamdulilah...
Akhirnya sampai gak kat jb...
Umah ku tersayang...
Semalam naek bus kononnya kul 11 malam...
tapi hampeh....
Kul 12.42 malam baru naek bus...Aish...nasib badan...
Sampai je umah terus tido...
ngantuk sih...
Sekarang on9 jelah keje nye...
Alang2 cuti seminggu so better ambik pluang keemasan la...
Lalala...
Nak cite dlm blog sal keje pe yg aq bt xleh coz skrg dah da pmantau dlm blog aq...
Oh!...
Sekarang?....
Hmm...jom bercucuk tanam...haha!...

LayanZ~